Jumaat, 12 Disember 2014

ANAK ANAK BELIA KBSP DI BAWAH NGO PBBAJ SEDANG MELAKAR AKTIVITI YANG LEBIH BERDAYA UNTUK TAHUN 2015

 MESYUARAT BERSAMA BIRO PBBAJ UNTUK PERANCANGAN PROGRAM TAHUN 2015-

Tahun 2014 bakal melabuhkan tirainya.. ini merupakan tahun keramat bagi PBBAJ dengan anjakan paradigma yang seluruh ahli kami rasakan. Pelbagai anugerah kami kecapi bukan untuk kami megahkan. Nikmat kebersamaan walau pelbagai rintangan yang kami hadapi merupakan satu anugerah tidak ternilai kami boleh ungkapkan.

Masa sungguh berharga dewasa ini, sebaik2 penggunaan masa adalah dirancang dan diteliti keberkesanannya. Pihak PBBAJ bersama Biro2 yang telah dipertanggungjawabkan untuk menggerakkan persatuan ini ke suatu tahap yang belum kami capai selama ini, Ini merupakan satu langkah bersistematik serta profesional yang diambil oleh pihak persatuan.

Pelbagai pihak terutama AJK Biro "Brainstorming" untuk program2 dimasa akan datang.. pelbagai manfaat juga akan diberikan kepada seluruh ahli berdaftar persatuan PBBAJ. Ini adalah hadiah bagi anda yang setia serta berusaha untuk persatuan.
 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JKKKP Kampung Bukit Sungai Puteh tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruang komen ini.Ia adalah pandangan peribadi penulis komen dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.