Isnin, 12 Januari 2015

Saudara Muhammad Ismail bin Alias anak jati KBSP terpilih kejawatan Ahli Parlimen Belia.

 

AP Belia Muhammad Ismail

AP Belia

AP Belia sdr Ismail sedang beridang

AP Belia1

- PERSIDANGAN PARLIMEN BELIA -

Dimasa ini sedang berlakunya catatan sejarah serta kenangan manis buat persatuan dimana wakil PBBAJ yang juga Ahli Parlimen Belia negeri Selangor Saudara Ismail Bin Alias sedang membentangkan usul di persidangan Parlimen Belia 2015/2016,

Sebelum ini, persidangan ini dimulakan dengan Pra persidangan pada 30November - 3 Disember yang lalu, yang diadakan di Pusat Belia Antarabangsa(IYC), Cheras.

Sebanyak sembilan jawatankuasa diwujudkan iaitu Jawatankuasa Sosio Ekonomi, Jawatankuasa Hubungan Antarabangsa dan Diplomatik, Jawatankuasa Keselamatan Undang-Undang & Integriti, Jawatankuasa Pendidikan & Kerjaya, Jawatankuasa Kerohanian dan Keagamaan, Jawatankuasa Kebudayaan, Sukan, Patriotisme & Integrasi, Jawatankuasa Prasarana, Pembangunan & Alam Sekitar, Jawatankuasa Pembangunan Masyarakat dan Kesihatan serta Jawatankuasa Tekonologi & Inovasi

Saudara Ismail memegang profil sebagai jawatankuasa Kerohanian & Keagamaan selaras dengan identiti PBBAJ yang bersifat kerohanian berpersatuan. Hari ini persidangan masuk hari yang Ke2 di Parlimen Malaysia.. semoga dipermudahkan segala urusan, diberi kelancaran lisan, idea yang bernas serta berlapang dada.. agar suara-suara belia diluar sana dapat didengari oleh pihak atasan sekaligus memberi ruang yang besar buat barisan pelapis kepimpinan negara untuk berhujah.. siapa tahu dari Parlimen Belia ke Parlimen Negara??

Sumber: https://www.facebook.com/pbbaj

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

JKKKP Kampung Bukit Sungai Puteh tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui ruang komen ini.Ia adalah pandangan peribadi penulis komen dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.